دیالیزی می توانند کمک به بیماران نارسایی کلیه بیماری خود را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیزی می توانند کمک به بیماران نارسایی کلیه بیماری خود را معکوس

دیالیزی می توانند کمک به بیماران نارسایی کلیه معکوس بیماری خود را؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران نارسایی کلیه با حذف بخشی از سموم و مایع از بدن است. با این حال، می توان آن را درمان نارسایی کلیه و نه بهبود عملکرد کلیه است.
چرا دیالیز نمی تواند به بیمار کمک کند معکوس بیماری خود را؟
کلیه ما یک جفت اندام پیچیده فیلترینگ در بدن انسان است. آنها 24 ساعت در روز کار برای فیلتر کردن مواد سمی در اندازه های مختلف از خون ما از جمله
micromolecular، اواسط مولکولی و ماکرومولکولی سموم به طور کامل. از این رو، خون در گردش خون سالم است.
علاوه بر این، دیالیز تنها می تواند آن سموم micromolecular مانند کراتینین حذف، اوره و غیره بسیاری از سموم و مواد سمی ماکرومولکولی اواسط مولکولی هنوز هم در خون باقی میمانند. این سموم نه تنها می تواند کلیه ها را بدتر کند، اما همچنین می تواند دیگر اعضای بدن و سیستم های منفی تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران دیالیز معمولا عوارض دیالیز می میرند.
چه بیشتر، به عنوان کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه ها کار خود را به تدریج متوقف خواهد شد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه شما خواهد کوچک و حجم ادرار خود را نیز کاهش خواهد یافت. در آن زمان، وجود ندارد خون جریان را از طریق کلیه ها.
بیمار دیالیزی می توانند از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟
در واقع، برای بیمار است که تا نه در دیالیز برای بیش از حد طولانی شده است و شرایط کلی خود را خوب به نظر می رسد، با یک درمان موثر در زمان، عملکرد کلیوی قطعا می تواند بهبود یافته، و پس از آن بیمار شانس می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر . با این حال، برای بیمارانی که دیالیز برای یک مدت طولانی گرفته اند، آن را سخت می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر است، اما آنها همچنین می توانند بار دیالیز در نتیجه کاهش به یک زندگی با کیفیت.
اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند بدانند که آیا شما می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر یا نه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: